• Odstąpienie od umowy



Konsumentom przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z informacjami zawartymi w pouczeniu o prawie odstąpienia od umowy. Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

W celu zgłoszenia  chęci  odstąpienia od zakupu muszą Państwo Nas o tym poinformować przesyłając jednoznaczne oświadczenie na adres email: sklep@niewinna.pl lub posłużyć się wzorem formularza zamieszczonym w Regulaminie (Załącznik nr 1). Inną formą dokonania zwrotu zakupionego przez Państwa towaru jest skorzystanie z funkcji "Wygodnych Zwrotów".

Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci specyfikacji zamówienia oraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem. Nie odbieramy paczek odesłanych do placówek i urzędów Poczty Polskiej.

Pieniądze za otrzymany towar zwracane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas przesyłki.


Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu.

Biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe, obuwie należy odsyłać w twardym kartonie. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi.

Artykuły pończosznicze przyjmujemy celem zwrotu jedynie z wadami fabrycznymi.

Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.

W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przez Kupującego.

Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.


 

Adres do zwrotu towaru:


KNS Network Group Wojciech Hummel


ul. Witeradowska 13

32-300 Olkusz

Paczkomat BBI02A, ul. Leszczyńska 20, 43-300 Bielsko-Biała

(zalecana forma gdyż przyśpieszy to zwrot środków)



lub

kurierem na adres:

KNS Network Group Wojciech Hummel

ul. Witeradowska 13

32-300 Olkusz




 
  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny