• Koszty i czas wysyłki

Dostawa 

Dostawa Towarów odbywa się w wybrany przez Użytkownika i określony w zamówieniu sposób. Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia przez Użytkownika zamówienia.

Oferujemy następujące formy wysyłki towarów:

a) Paczkomaty Inpost 24/7,
b) Inpost Kurier,
c) Kurier DPD.

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej zgodnie z jej regulaminem (dokonując zamówienia, Klient akceptuje regulamin kuriera) na adres wskazany przez Klienta.


Koszt dostawy

Wysokość kosztu dostawy wskazana jest w Koszyku podczas procesu składania zamówienia.

 


Tabela kosztów przesyłki




Dla zamówień przedpłaconych Dla zamówień płatnych przy odbiorze

Narrow_paczk(1).png

0,00 zł -

Narrow(2).png


14,99 zł 14,99 zł + 10,00 zł

dpd_logo.png


15,99 zł 15,99 zł + 10,00 zł


Czas dostawy


Czas dostawy jest ustalany zgodnie z deklarowanymi przez przewoźników terminami dostawy i wynosi 
24 godziny (licząc tylko dni robocze) od momentu odebrania paczki przez kuriera. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

Czas dostawy, a dostępność produktu:

1) 1-2 dni robocze - w sytuacji gdy zakupiony przez Państwa produkt jest dostępny w magazynie własnym.
2) 2-3 dni robocze - w sytuacji gdy zakupiony przez Państwa produkt jest dostępny w magazynie zewnętrznym.

Estetyczne i solidne opakowanie paczki z Towarem, wykonane z pełną dbałością, nie zawsze zabezpieczy przesyłkę przed uszkodzeniem mechanicznym lub nieautoryzowanym otwarciem. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.



  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny